ORDINUL nr. 129/2023
privind termenele, formatul datelor şi al declaraţiei pe propria răspundere, condiţiile tehnice şi algoritmii de aplicare a criteriilor pe baza cărora se stabileşte eligibilitatea beneficiarilor, precum şi modalitatea de interogare, agregare şi validare a datelor,
conform art. 25 alin. (24) din OUG nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile
În temeiul prevederilor art. 25 alin. (24) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 14 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 52/2018 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene, cu modificările şi completările ulterioare, art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 10 din Legea nr. 92/1996 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul investiţiilor şi proiectelor europene, ministrul muncii şi solidarităţii sociale, ministrul finanţelor, directorul general al Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale emit prezentul ordin.
Art. 1
sprijinului temporar aferent anului 2023 acordat categoriilor de persoane vulnerabile pentru a compensa preţul la energie, indiferent de natura acesteia, denumit în continuare sprijin, în vederea verificării eligibilităţii beneficiarilor.
d) din Ordonanţă;
(la data 20-Feb-2023 Art. 1, alin. (2) modificat de Art. I, punctul 1. din Ordinul 297/2023 )
g)de la instituţii care gestionează venituri dintre cele prevăzute la art. 25 alin. (8) din Ordonanţă, inclusiv de la CNPP, date privind veniturile pentru CNP potenţiali beneficiari şi coabitanţii acestora.
(6)Centrul de suport telefonic înregistrează solicitările primite, în format electronic, |
|||||||||
sub formă de tichete, prin intermediul platformei informatice puse la dispoziţie de |
|||||||||
către STS. MMSS, DGEP, MIPE, ANAF şi STS vor desemna reprezentanţi pentru |
|||||||||
soluţionarea |
sesizărilor |
din |
sfera |
de |
competenţă. |
Termenul |
de |
soluţionare |
a |
sesizărilor este de 15 zile lucrătoare de la data la care tichetul a fost înregistrat. |
(la data 20-Feb-2023 Art. 1, alin. (6) modificat de Art. I, punctul 2. din Ordinul 297/2023 )
Art. 2
(la data 20-Feb-2023 Art. 2, alin. (2) modificat de Art. I, punctul 3. din Ordinul 297/2023 )
de consum, lista de locuri de consum posibil afectate, eventuale erori referitoare la
datele introduse;
(la data 20-Feb-2023 Art. 2, alin. (3) modificat de Art. I, punctul 3. din Ordinul 297/2023 ) (4)Tipărirea de noi carduri de energie se realizează doar după validarea de către MMSS a datelor care au suferit modificări.
(la data 20-Feb-2023 Art. 2, alin. (4) modificat de Art. I, punctul 3. din Ordinul 297/2023 ) (5)CNP-urile beneficiarilor care primesc alocaţie pentru susţinerea familiei acordată în baza Legii nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv venit minim garantat acordat în baza Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare, nu pot fi alocate altor locuri de consum decât celor menţionate iniţial în lista de la art. 25 alin. (2) din Ordonanţă.
(la data 20-Feb-2023 Art. 2, alin. (7) completat de Art. I, punctul 4. din Ordinul 297/2023 )
(8)Pentru situaţiile prevăzute la alin. (3) lit. b) şi c), CNP-urile coabitanţilor care nu se regăsesc în lista de posibili beneficiari sau care se regăsesc în această listă, dar au fost identificaţi cu venit individual mai mare de 2.000 de lei şi care se regăsesc alocaţi altor locuri de consum eligibile sunt validate doar dacă respectivele locuri de consum rămân eligibile din punctul de vedere al venitului şi după eliminarea CNP- urilor coabitanţilor în cauză.
Art. 3
3.CNP-urile prevăzute la pct. 2 se interoghează în mod automat la DGEP şi se inserează în lista de la pct. 1 informaţiile obţinute ca urmare a interogării cu privire la: validitate CNP, deces, domiciliu, cetăţenii români care au acelaşi domiciliu cu persoana interogată. Totodată, se marchează în listă persoanele pentru care DGEP a returnat un număr mai mare de 15 cetăţeni români care au acelaşi domiciliu cu persoana în cauză;
(la data 20-Feb-2023 Art. 3, alin. (1), punctul 3. modificat de Art. I, punctul 5. din Ordinul 297/2023
)
4.se elimină din lista prevăzută la pct. 3 potenţialii beneficiari eligibili şi coabitanţii acestora care se regăsesc ca beneficiari de alocaţie pentru susţinerea familiei sau de venit minim garantat;
5.se interoghează bazele de date ale Ministerului Finanţelor (MF)- ANAF şi CNPP, precum şi alte baze de date de venituri dintre cele prevăzute la art. 25 alin. (8) din Ordonanţă, în situaţia în care acestea pot fi interogate, se obţine venitul fiecărei persoane interogate şi se marchează ca neeligibile persoanele din lista de posibili beneficiari care au venit mai mare de 2.000 de lei;
(la data 20-Feb-2023 Art. 3, alin. (1), punctul 5. modificat de Art. I, punctul 5. din Ordinul 297/2023
)
6.în baza informaţiilor obţinute ca urmare a interogărilor efectuate la pct. 5 se calculează şi se obţine venitul mediu aferent fiecărui loc de consum;
7.se generează listele cu locurile de consum eligibile şi cele neeligibile aferente persoanelor prevăzute în lista de la pct. 2;
(la data 20-Feb-2023 Art. 3, alin. (1), punctul 7. modificat de Art. I, punctul 5. din Ordinul 297/2023
)
(la data 20-Feb-2023 Art. 3, alin. (1), punctul 10. modificat de Art. I, punctul 5. din Ordinul 297/2023 )
10.se generează listele cu locurile de consum eligibile şi cele neeligibile aferente persoanelor prevăzute la pct. 8;
(la data 20-Feb-2023 Art. 3, alin. (2) modificat de Art. I, punctul 6. din Ordinul 297/2023 )
(4)Pentru persoanele care sunt marcate ca fiind excluse din lista beneficiarilor eligibili fie din cauza depăşirii pragului de venit individual de 2.000 de lei, fie din cauza depăşirii pragului de venit mediu de 2.000 de lei/persoană la locul de consum respectiv, după primirea listelor finale de la MMSS, MIPE solicită C.N. Poşta Română
– S.A. transmiterea către aceste persoane a unor informări scrise cu privire la intervenirea situaţiei de neeligibilitate, conform modelelor prevăzute în anexele nr. 5, 5 A şi 5 B la prezentul ordin, în funcţie de motivul identificat în urma prelucrărilor de date.
(la data 20-Feb-2023 Art. 3, alin. (4) modificat de Art. I, punctul 7. din Ordinul 297/2023 )
Art. 4
C.N. Poşta Română – S.A., precum şi săptămânal, prin interogarea tuturor beneficiarilor de pe locuri de consum eligibile în vederea marcării persoanelor
decedate şi a posibililor beneficiari nealocaţi pe locuri de consum eligibile, cu venit individual mai mic de 2.000 de lei, care nu sunt în lista de beneficiari de alocaţie pentru susţinerea familiei sau venit minim garantat şi care la interogarea anterioară au avut un număr de coabitanţi mai mic de 15.
(la data 20-Feb-2023 Art. 4, alin. (1) modificat de Art. I, punctul 8. din Ordinul 297/2023 )
(la data 20-Feb-2023 Art. 4, alin. (3) modificat de Art. I, punctul 9. din Ordinul 297/2023 )
(la data 20-Feb-2023 Art. 4, alin. (4) modificat de Art. I, punctul 9. din Ordinul 297/2023 )
12 se actualizează în acest sens.
(la data 20-Feb-2023 Art. 4, alin. (5) modificat de Art. I, punctul 9. din Ordinul 297/2023 )
(la data 20-Feb-2023 Art. 4, alin. (6) modificat de Art. I, punctul 9. din Ordinul 297/2023 ) (7)Locurile de consum comune, în situaţiile în care acest lucru este posibil conform acurateţei datelor, sunt identificate de Compania Naţională „Poşta Română” – S.A.
(8)Pentru situaţiile în care pentru un loc de consum s-a emis cardul de energie, iar Compania Naţională „Poşta Română” – S.A. identifică existenţa mai multor locuri de consum la aceeaşi adresă ori pentru situaţiile în care au fost eliberate mai multe carduri de energie pentru acelaşi loc de consum, iar Compania Naţională „Poşta Română” – S.A. identifică existenţa unui singur loc de consum, aceasta anulează cardurile emise şi distribuie declaraţia pe propria răspundere prevăzută la art. 3 alin. (3), prevederile alin. (2), (3) şi (6) fiind aplicate în mod corespunzător.
Art. 41
În următoarele situaţii speciale, C.N. Poşta Română – S.A. procedează astfel:
anterior datei generării listei de la art. 3 alin. (1) pct. 12, se distribuie cardul de
două documente este identic şi actul de identitate al persoanei în cauză este emis
energie. Ulterior distribuirii cardului de energie, în situaţia în care persoana în cauză este beneficiar de pensie sau indemnizaţie pentru handicap, C.N. Poşta Română –
S.A. notifică cazul pe platforma informatică de la art. 1 pct. (6) în atenţia DGEP, iar în situaţia în care persoana în cauză este beneficiar de alocaţie pentru susţinerea familiei/venit minim garantat şi nu primeşte pensie sau indemnizaţie pentru handicap, notifică cazul în atenţia ANPIS. Aceste informaţii se introduc şi în sistemul informatic al C.N. Poşta Română – S.A. astfel încât să poată fi verificate în momentul în care se face o plată cu cardul de energie;
(la data 20-Feb-2023 Art. 4 completat de Art. I, punctul 10. din Ordinul 297/2023 )
Art. 5
Schema logică a fluxului informatic în baza căruia funcţionează aplicaţia informatică prevăzută la art. 1 alin. (1) este prevăzută în anexele nr. 1, 2 şi 3 la prezentul ordin.
Art. 6
– S.A.
precizează locul de consum la care se află. După colectarea şi prelucrarea datelor din aceste declaraţii pe propria răspundere se verifică, prin aplicaţia informatică menţionată la art. 1 alin. (1), eligibilitatea acelor locuri de consum şi, în funcţie de rezultatul verificărilor, se emite cardul de energie.
Art. 7
În situaţia în care informaţiile din bazele de date pe care le gestionează nu fac obiectul unor cerinţe de securitate specifice, instituţiile şi autorităţile publice menţionate la art. 25 alin. (8) din Ordonanţă pun la dispoziţia STS un serviciu web securizat pentru consultarea veniturilor medii/pensiei aferente unui CNP din lista prevăzută la art. 1 alin. (2) lit. a) şi b) sau completează veniturile aferente unui CNP într-un fişier care conţine CNP-urile tuturor coabitanţilor persoanelor eligibile, în vârstă de peste 18 ani, care este transmis pe suport extern.
(la data 20-Feb-2023 Art. 7 modificat de Art. I, punctul 11. din Ordinul 297/2023 )
Art. 8
Structura datelor din fişierul de export este prevăzută în anexa nr. 8.
Art. 9
Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 10
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
–****-
Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene,
Marcel-Ioan Boloş
p. Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
Mădălin-Cristian Vasilcoiu,
secretar de stat Ministrul finanţelor, Adrian Câciu
Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
Lucian-Ovidiu Heiuş
Directorul general al Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor,
Cătălin-Aurel Giulescu
Directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale,
Ionel-Sorin Bălan
ANEXA nr. 1:
ANEXA nr. 2:
ANEXA nr. 3:
ANEXA nr. 4: DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
(model)
Subsemnatul/Subsemnata,……………………………………………………., beneficiar/ă al/a Programului………………………………….., cu domiciliul în……………………………………………………………………………………………………
. ,
(Se va menţiona adresa completă, inclusiv numărul poştal al străzii)
legitimat/ă cu……seria…….numărul…………………, CNP
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, eliberat de………………..la data de ,
cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii publice, declar prin prezenta, pe propria răspundere, că locuiesc la imobilul din strada………………………………………..nr………., UAT ,
satul………………………………, judeţul………………………………, împreună cu
următoarele persoane:
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
Prin semnarea prezentei declaraţii împuternicesc Compania Naţională „Poşta Română” – S.A. să colecteze şi să prelucreze datele cu caracter personal în vederea emiterii cardului de energie prevăzut de dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare. Dau prezenta declaraţie şi o susţin.
Data Semnătura
OJP……………………………………………………………….. Subunitatea poştală…………………………………………..
Salariat poştal…………………………………………………..
Nr. listă…………………………………………Nr. poziţie în cadrul listei…………
ANEXA nr. 5:
Către:
Stimate domnule/Stimată doamnă,
Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, prin care se poate compensa factura la energie indiferent de natura acesteia, respectiv energie electrică, energie termică centralizată, gaze, butelie, lemne pentru foc, păcură, peleţi şi alte materiale de încălzire, vă informăm că aţi fost exclus/ă din lista beneficiarilor eligibili ca urmare a depăşirii pragului de venit de 2.000 de lei/loc de consum, deoarece la locul de consum unde aveţi domiciliul figurează X (număr) colocatari, având următoarele CNP-uri:
Pentru a beneficia de prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022, cu modificările şi completările ulterioare, în ceea ce priveşte tranşa a doua a alocaţiei de sprijin, aveţi posibilitatea să întreprindeţi următoarele măsuri:
Cu stimă,
Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene
(la data 20-Feb-2023 anexa 5 modificat de Art. I, punctul 12. din Ordinul 297/2023 )
ANEXA nr. 5A: ÎNŞTIINŢARE privind neîndeplinirea venitului de eligibilitate
Către:
Stimate domnule/Stimată doamnă,
Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 |
|||||||||
privind |
unele |
măsuri |
pentru |
acordarea |
unui |
sprijin |
categoriilor |
de |
persoane |
vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri |
externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, prin care se poate compensa factura la energie indiferent de natura acesteia, respectiv energie electrică, energie termică centralizată, gaze, butelie, lemne pentru foc, păcură, peleţi şi alte materiale de încălzire, vă informăm că aţi fost exclus/ă din lista beneficiarilor eligibili ca urmare a depăşirii pragului de venit de 2.000 de lei/persoană.
În cazul în care cardul v-a fost distribuit de către Compania Naţională „Poşta Română”
Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene
ANEXA nr. 5B: ÎNŞTIINŢARE privind neîndeplinirea venitului de eligibilitate
Către:
Stimate domnule/Stimată doamnă,
Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, prin care se poate compensa factura la energie indiferent de natura acesteia, respectiv energie electrică, energie termică centralizată, gaze, butelie, lemne pentru foc, păcură, peleţi şi alte materiale de încălzire, vă informăm că aţi fost exclus/ă din lista beneficiarilor eligibili ca urmare a depăşirii pragului de venit de 2.000 de lei/loc de consum. La locul de consum unde aveţi domiciliul figurează X (număr) colocatari, având următoarele CNP-uri:
În cazul în care cardul v-a fost distribuit de către Compania Naţională „Poşta Română”
Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene
(la data 20-Feb-2023 anexa 5 completat de Art. I, punctul 13. din Ordinul 297/2023 )
ANEXA nr. 6: ANCHETĂ SOCIALĂ
în vederea aplicării prevederilor art. 25 alin. (13)-(17) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile
În urma solicitării domnului/doamnei………………………………………….., în temeiul art. 25 alin. (14) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, înregistrată cu nr. ,
reprezentantul SPAS s-a deplasat la adresa indicată de către solicitant şi au fost constatate următoarele:
A.Adresa la care acesta locuieşte este…………………………………………… B.Solicitantul coabitează cu:
de identitate………
de identitate………
act de identitate………
de identitate………
de identitate………
act de identitate………
act de identitate………
– 8…….
C.Solicitantul şi coabitanţii, în vederea verificării îndeplinirii condiţiilor de eligibilitate pentru acordarea cardului pentru energie, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul acordării cardului de energie, precum şi cu prelucrarea în scop statistic a acestora.
Numele şi prenumele solicitantului………………………………
Semnătura…………………………..
Numele şi prenumele asistentului social/tehnicianului de asistenţă socială……………………………….
Semnătura………………………….
Data întocmirii
………………………….
ANEXA nr. 7: Scrisoare către asociaţiile de proprietari
Către: asociaţiile de proprietari/locatari
Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare (OUG nr. 166/2022), prin care se poate compensa factura la energie indiferent de natura acesteia, respectiv energie electrică, energie termică centralizată, gaze, butelie, lemne pentru foc, păcură, peleţi şi alte materiale de încălzire, vă informăm că aveţi obligaţia de a elibera, conform art. 8 alin. (1) din actul normativ menţionat, la solicitarea beneficiarilor de sprijin, certificate de validare a datoriilor curente şi/sau restante pentru consumul de energie termică (căldură în sistem centralizat, centrale termice de bloc).
În acest scop este necesar să solicitaţi beneficiarului de sprijin acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal în temeiul prevăzut de OUG nr. 166/2022, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind
protecţia datelor), precum şi a legislaţiei naţionale aplicabile domeniului protecţiei datelor.
Certificatele de validare a datoriilor trebuie să conţină cel puţin următoarele elemente:
Certificatele de validare a datoriilor se emit în două exemplare, din care un exemplar se păstrează la asociaţia de proprietari/locatari emitentă, iar cel de-al doilea exemplar se păstrează la Compania Naţională „Poşta Română” – S.A., ca anexă la documentele care stau la baza plăţii prin serviciul de mandat poştal. Acesta se emite numai pentru titularul care figurează în evidenţele asociaţiei de proprietari/locatari, fără a fi permisă emiterea pentru o altă persoană terţă. Certificatul de validare a datoriilor faţă de asociaţia de proprietari/locatari nu se poate emite de două ori pentru aceeaşi perioadă de consum şi nu pot fi efectuate mai multe plăţi prin serviciul de mandat poştal pentru aceeaşi perioadă de consum.
La eliberarea certificatului de validare a datoriei este necesar ca beneficiarul să prezinte cartea de identitate în original şi cardul de energie emis în original.
Certificatul de validare a datoriei anexat trebuie multiplicat şi completat corespunzător pentru fiecare titular de loc de consum care beneficiază de sprijinul privind compensarea facturilor de energie. Titularul locului de consum poate să se prezinte la orice oficiu poştal, cu certificatul de validare a datoriei şi cardul de energie, unde va putea efectua plata datoriei stipulate în certificat prin mandat poştal. Ca urmare a acestei operaţiuni, Compania Naţională „Poşta Română” – S.A. va vira sumele respective în contul asociaţiei de proprietari/locatari.
Asociaţia de proprietari/locatari, la virarea sumelor pe numele beneficiarului şi în contul indicat de dumneavoastră în certificatul de validare a datoriei, este obligată:
Falsificarea certificatelor de validare a datoriilor, utilizarea lor necorespunzătoare şi/sau efectuarea de plăţi în alte scopuri decât cele pentru achitarea datoriilor faţă de furnizorii de energie termică atrag răspunderea civilă şi penală a persoanelor care se fac vinovate de această stare de fapt.
Anexăm prezentei modelul de certificat de validare a datoriilor, pentru care vă adresăm rugămintea să îl utilizaţi numai în scopul prevăzut de OUG nr. 166/2022. Vă facem cunoscut, de asemenea, că aveţi obligaţia de a înregistra în evidenţele dumneavoastră, într-un registru special, certificatele de validare a datoriilor.
Mulţumim pentru colaborare! Cu stimă,
MINISTERUL INVESTIŢIILOR ŞI PROIECTELOR EUROPENE
Program finanţat prin Fondul Social European
ANEXA nr. 8: Structura datelor din fişierul de export
Câmp |
Explicaţie |
Sursa |
status |
Declaraţie, Eligibil, Neeligibil, Neeligibil – decedat, Neeligibil – în lucru |
calculat |
cnp |
CNP-ul beneficiarului din lista MMPS |
CNPP, ANPIS |
nume |
Numele beneficiarului – DGEP |
DGEP, ANPIS |
prenume |
Prenumele beneficiarului – DGEP |
DGEP, ANPIS |
colocatari |
Numărul de persoane cu acelaşi domiciliu |
DGEP, ANPIS |
dgep_response |
Răspunsul primit de la DGEP la interogarea CNP |
DGEP |
decedat |
true/false |
DGEP |
sursa |
Lista în care s-a regăsit CNP-ul beneficiarului (CNPP, HAND, VMG, ASF) |
CNPP, ANPIS |
judeţ |
Adresa loc de consum – judeţ |
DGEP, ANPIS |
uat |
Adresa loc de consum – uat |
DGEP, ANPIS |
localitate |
Adresa loc de consum – localitate |
DGEP, ANPIS |
strada |
Adresa loc de consum – strada |
DGEP, ANPIS |
număr |
Adresa loc de consum – număr |
DGEP, ANPIS |
bloc |
Adresa loc de consum – bloc |
DGEP, ANPIS |
scara |
Adresa loc de consum – scara |
DGEP, ANPIS |
apartament |
Adresa loc de consum – apartament |
DGEP, ANPIS |
venit |
status venit personal beneficiar |
CNIF, CNPP, alte baze |
id |
id loc de consum |
calculat |
venit_eligibilitate |
status venit mediu pe loc de consum |
CNIF, CNPP, alte baze |
lista_coabitanţi |
Lista prelucrată colocatari |
DGEP, ANPIS |
observaţii |
Colocatari care se găsesc în locuri de consum diferite |
|
detalii |
|
|
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 60 din data de 20 ianuarie 2023